Bandung Review

Percutian yang dirancang untuk budak-budak sempena cuti hujung tahun 2012.

Seperti biasa tiket dibeli awal semasa promosi Zero Fee pada bulan Feb untuk penerbangan hujung tahun 2012. Berbaloi rasanya berterung dengan lebah dalam website AA untuk merebut tiket murah itu. Sempat merembat tiket untuk 10 orang ke Bandung. Lebih kurang dalam rm 100+ seorang. Terima kasihlah AA sebab buat promosi Zero Fee kalu tak sampai ke sudah tak dapat tengo negara orang. Terima kasih juga AA sebab mengawalkan  penerbangan dari KL ke Bandung,maknanya kami akan sampai awal di Bandung.
Saya sangat hargai keprihatinan AA Indonesia yang sanggup membuat panggilan untuk mengingatkan saya pasal penerbangan saya yang telah diawalkan, sungguhpun telah mengingatkan saya melalui sms dan juga email. Bertambah sayang dengan AA....Ada rasa nak muntah ???sila muntah tapi longkang..


Memandangkan sebelum ini saya pernah ke Bandung pada awal tahun so saya dah ada gambaran untuk tempat-tempat yang akan dikunjungi, seperti biasa penginapan saya tempah sendiri melalui website hotel dan pengangkutan juga saya ambil dari orang yang sama.Penginapan saya ambil di Chimpelas sebab dah pernah menginap di sini bulan Feb lepas. Walaupun banyak review yang kurang enak mengenai hotel ini tapi tidak menghalang untuk saya menginap di sini ke dua kalinya pada saya  ikut kemampuan masing2, lagipun hotel untuk tidur saja Siang hari dah tentu bukan kat hotelkan. Lagipun tempat ini senang sangat nak ke Chimpelas Walk boleh lepak kat cini malam2. 

Ini antara tempat yang sempat dikunjungi semasa ke Bandung untuk 5D 4M dan juga sekitar Bandung.


Kawah Putih


Sari Ater Hot Spring

Sekitar Kota Bandung
Toko Tiga Tempat Beli Seluar Jeans 
Chimpelas Walk
Us- Sari Ater Hot Spring
Tangkuban Perahu
Kawah Putih
Transtudio Bandung

Tangkuban Perahu










Thank You For Read












Tiada ulasan:

Catat Ulasan