Developing Extraordinary Children II

Hari Ahad 12 Mei 2013 seawal pagi jam 9.30 kami tiba di BTS. Kaunter pendaftaran pun cepat je buat kerja. Mungkin sebab saya dah isikan borang siap2.

                                                                             Tiket

                                                 Goddies yang diberikan kepada peserta

Antara kandungan Goddies tersebut

Pada mulanya saya berpendapat  bahawa seminar ini juga seperti seminar yang saya pernah ikuti sebelum ini -  Boring. Saya harap seminar kali ini tidak akan membuatkan saya terlelap ...hahah.



Namun telaahan saya salah sama sekali. Seminar yg dianjurkan oleh LW ini memang berbeza. Sungguhpun seminar dimulakan agak lewat kerana menunggu pelajar dari Melaka untuk tiba di Berjaya Times Square.
Tetapi dengan aktiviti sampingan yang dilakukan oleh para angel, tak terasa pun yg program itu sebenarnya leave behind schedule. Berkesempatan mendengar Mr Lawrance dan Mr U2 Kumar yang memberikan seminar sememangnya amat mengujakan kepada parents dan anak2. Penyertaan saya memang berbaloi. I still feel  motivated until now.

My boy mendapat buku ini secara percuma kerana berjaya menjawab soalan yang diberikan dengan betul. Terdapat banyak tips yang diberikan oleh Dr Lawrence dalam buku ini .       
                

Lawrence Walter Seminar sebenarnya banyak menganjurkan seminar yang rasanya agak berbeza dengan kompany lain. Your really need to experience by yourself baru tahu apa perbezaan seminar yang dijalankan oleh LW dengan yang lain. Untuk keterangan lanjut mengenai LWS sila lawat halaman web http://lwseminars.com/.

Thank you for read.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan