Malindo Airlines

Hi There,

Hari itu saya pergi Bangkok naik Malindo Airlines. Percaya atau tidak tiket ke sana dibeli sebulan sebelum penerbangan. Eee.. bolehkah dapat tiket murah? Mungkin rezeki saya ketika itu, selain dari harga tiket yang masih mampu di beli untuk 5 orang, saya berjaya mendapat tiket promosi untuk return tiket walaupun tarikh penerbangan cuma beberapa hari sebelum sambutan CNY dan kembali ke Msia pada hujung minggu. Selain itu  saya tidak perlu membeli elaun untuk bagasi memandangkan ada peruntukkan 20kg di berikan untuk setiap penumpang. So tidak berlaku pembaziran untuk add on lugage di situ. Mak boleh simpan duit tu untuk shopping di Bangkok.

Selain dari elaun  baggage, apa lagi yang seronok naik Malindo ni...hah ko jan tak tahu nak, dalam flight dia sudah tersedia inflight enterteinment. Mak tak payah nak buka hp or tablet  kat atas tu. Anak2 pun suka je. Mak pun kurang stress nak melayan seorang-seorang kat atas tu.  Air mineral dan biskut di berikan secara percuma. So tak lah ralat sangat kalu terlupa songlap air minum untuk perjalanan 2 jam itu. Oh ya memandangkan saya terbang dengan anak2, maka dapatlah priorty duduk kat seat depan...Tak suka lagi?..
 
Pergi beli tiket Malindo sekarang masih ada promosi sampai 22 March 2015.


Happy Birthday 2 year Malindo..........



Thanks Malindo to flying me safely...Ini kat Airport Don Meung, Bangkok

In Flight Enterteinment, movie pun best2.


Thanks for read.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan