Jualan Gudang 2012

Setiap kali hujung tahun banyak gudang2 yang akan membuat jualan gudang atau dikenali WAREHOUSE SALE..Pada saya yang tidak berkemampuan, inilah masanya untuk membeli barang2 tidak mampu milik di shopping mall yang harga berlipat-lipat lemak itu.

Untuk mengetahui gudang-gudang mana yang sedang mengadakan jualan gudang sila lawat halaman web:

http://www.shoppingnsales.com/warehousesales/

http://www.bigsale.com.my/warehouse-sales.aspx

Bercerita pasal Warehouse Selama berkecimpung dalam bidang ini ada banyak cerita pahit, manis, gumbira dan sedih yang berlaku. Pahit itu sebab Warehouse yang kita pergi tak menepati apa yang kita nak. Tempat yang tak sesuai. Kena bersesak-sesak. Panas. Air cond tak cukup gamaknya sebab ramai sangat orang. Gembira apabila barang yang kita dapat tu memang ada. Sedih sebab duit habis..dan kadang2 benda yang beli tu tak guna pun cam membazir kan..
Iyalah apabila nafsu Shopping melanda mana nak ingat benda tu dah beli  kah belum, yang penting beli dan beli dan beli..cam banyak duit ..
Bab yang tidak boleh lupa tu sanggup datang seawal subuh sebab takut barang habis. Ko sanggup bangun jam 4 am sebab nak que kat Hotel Rennaisense beli make up..Bukan setakat itu sahaja yg invited je boleh masuk kad ambil siap2 kat Bolevourd Mid Valley..

Apa yang pasti Warehouse ini cuma berlangsung di sekitar Klang Valley sahaja. So satu keuntungan pada yang tinggal di sekitar terdekat Kuala Lumpur dan Selangor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan