I Hear Your Voice

Ini drama terbaru Lee Bo Young selepas tamatnya drama MDSY yang bersiaran di KBS World tahun lepas. Cepat je dia ni dapat job kan....iyalah lakonan dia pun semakin mantap. Sementalahlah tengah laku ni kan ambil sajalah offer yang ada..

Berpasangan dengan pelakon kacak dan tinggi lampai kat luar sana ramai perempuan  nak jadikan dia anak hekan- Lee Jung Suk dan juga pelakon yang tidak kurang kacaknya -Yoon Sang Hyun (Secret Garden, Can't Live With Losing).

Drama yang mengisahkan LBY membawa watak sebagai lawyer ( dalam MDSY  berlakon sebagai lawyer juga) dan mewakili defenden yang mempunyai kurang dari 1% dari diisytiharkan tidak bersalah. Sementara YSH adalah rakan sekerja LBY. PSH pula mempunyai kelebihan dengan boleh membaca fikiran orang. Kan best kalu aku boleh baca fikiran orang...terutamanya big boss.

Masa tulisan ini dibuat pun drama ini sudah pun bersiaran  di channel 393 - siaran pada setiap rabu dan khamis jam 9.00 pm hingga 10.15pm. Selalu juga terlepas siaran ini kerana kesibukan kerja tetapi ada ulangan setiap sabtu jam 6.00pm.





Picture kredit to hancinema.

Thank you for read.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan